Closing Date Cindai Boutique 1st Giveaway!




Alhamdulillah... Penyertaan memberangsangkan dari blogger cantek sekalian.. *sukeeeee sgt*... So sekarang Cik Cindai nak maklumkan bahawa hari ni adalah hari last untuk U all join GA ni tau. Penyertaan hanya akan diterima sebelum jam 11.00 mlm. Dan pengumuman pemenang akan dibuat paling lewat sehari selepas tarikh tutup.

Seperti yang dijanjikan, pemenang GA ni akan menerima sehelai tudung Najwa Scallop seperti berikut (pemenang tempat pertama diberi peluang untuk memilih dahulu):


NAJWA Scallop Half Printed Dark Grey
Saiz M
RM 50.00

Warna grey ni sesuai digayakan dengan pelbagai busana dan jenis pakaian. Sesuai dipakai bersama baju bercorak mahupun plain. Kain yang lembut dan mudah digosok ni memang sentiasa mendapat bilangan tempahan yang tinggi.




NAJWA Scallop Plain Vanilla
Saiz L
RM 50.00

Pemenang akan menerima tudung yang agak berbeza daripada gambar ni. Sebab tudung yang ada dengan CC adalah fully plain warna Vanilla. Mungkin agak jarang sebab warna yang lembut, tetapi si pemakai akan merasa selesa sepanjang hari kerana tudung ini sangat mudah dipakai.





NAJWA Scallop Full Printed
Saiz L
RM 60.00

Tudung DEMO yang paling mahal yang ada dalam koleksi CC. Juz nak let go, hadiahkan kat U all. Cantik in real sebab boleh sesuaikan dengan baju berwarna hitam, oren, biru atau kuning. Multi-color kan? Nyummy...


Selain tu, Cik Cindai juga dah sediakan hadiah tambahan. Untuk SEORANG je tau. Hadiah tu adalah sehelai selendang jorjet berwarna hijau-hitam siap dengan inner berwarna grey. Siapa pemenangnya itu? Tungguuuuuuuuu~

OK lah, ni je update untuk semua contestant. Wish U all the best!

p/s: Doakan Cik Cindai murah rezeki tau. Boleh buat GA lagi... hihihi..

***** BAGI YANG BELUM JOIN, CEPAT JOIN TAU *****





4 comments:

morning bebeh!

tak sabar tggu result keluar. harap cik cindai tak lengah2kan announcement.
tak syok la.. GA dh sbln tamat.. tp result tak keluar2 jugak.. :(
ada la yg buat camtu....

 

kakngah... insyaAllah.. result akn segera dikuarkan.. wish u luck... :)