Pengumuman untuk semua contestant

Assalamualaikum,

Maaf ambil sedikat masa kalian untuk baca pengumuman ni.. Seperti yang U all sedia maklum, GA yang Cik Cindai anjurkan ni adalah pertama kali diadakan sejak pembukaan butik online ni. Before ni CC juz jual melalui Facebook. Alhamdulillah, sambutan bagus sebab kualiti terjamin..

Bagi yang baru nak join, KLIK SINI.

FYI, setiap design yang dijual adalah limited edition. Tiada restock. Setiap design akan dijahit dalam kuantiti 10-15 helai sahaja. Saiz bermula daripada S hinggalah XXL. Namun harga bagi setiap saiz adalah berbeza kerana lebar kain yang digunakan adalah berbeza.

Kain yang berkualiti, awning yang best,tidak mudah renyuk, mudah dibentuk (scallop) sangat selesa dipakai. Kalau U all berminat, boleh order dengan Cik Cindai. Harga yang ditulis TIDAK termasuk kos pos.





Namun begitu, Cik Cindai dengan ini berbesar hati nak bagi U all (contestants) kupon diskaun. Setiap Najwa Scallop yang dibeli akan diberikan diskaun bermula dari 5% hingga 10%. Bagi pakaian kanak-kanak pula, diskaun sehingga 7%. Bagi barangan lain seperti tupperware dan bag, diskaun akan diberikan mengikut kesesuaian. 


Makuluman penting untuk U all juga, maaf atas keralatan. Cik Cindai terlupa untuk memaklumkan bahawa tudung yang akan dijadikan hadiah adalah tudung DEMO. Maksudnya tudung yang dipamerkan dan telah dicuba2 oleh customer. Tapi jgn risau, Cik Cindai telah basuh dan keadaan kualiti adalah SEPERTI BARU. Bagi yang berminat dengan tudung yang berwarna BIRU tu, tudung tu baru je berpindah milik. Ada org insist sangat mahu memilikinya. Maaf ye. Tinggal 3 je pilihan... =)


Terima kasih kerana sudi menyertai GA dari CINDAI BOUTIQUE. Selamat menjamu mata dengan koleksi dari Cik Cindai..

Daaaa~~

3 comments:

besnye dpt diskaun..
hehe~
thanks ye~

 

welcome.. pilih2 la ye yg mana berkenan di hati.. diskaun only for contestant. ajak la kawan2 lagi join GA ni. dapat kupon diskaun nanti.. =)

 

GA TELAH DITUTUP DENGAN RASMINYA....

HARAP BERSABAR MENUNGGU PENGUMUMAN SIAPAKAH YANG BAKAL MEMILIKI NAJWA SCALLOP... =)